اللهم عجل الولیک الفرج 

و ناگهان چقدر زود دیر میشود!!! - حضرت مهتاب
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حضرت مهتاب |      صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل خورشید شیعه حضرت آقا
جستجو کنید.
نوای وب
دریافت همین آهنگ
علمای شیعه

آیت الله خامنه ای

آیت الله سیستانی

آیت الله وحید خراسانی

آیت الله شبیری زنجانی

آیت الله صافی گلپایگانی

آیت الله مکارم شیرازی

امکانات وب
محل قرار گرفتن کد های وب
لینک های روزانه

1506397_736128169765074_1061798351_n.jpg


زمستان نیز رفت اما بهارانی نمی بینم 

بر این تکرار در تکرار پایانی نمی بینم

به دنبال خودم چون گردبادی خسته می گردم

ولی از خویشتن جز گردی به دامانی نمی بینم

چه بر ما رفته است ای عمر ؟ ای یاقوت بی قیمت !

که غیر از مرگ گردنبند ارزانی نمی بینم

زمین از دلبران خالی ست یا من چشم و دل سیرم ؟

که می گردم ولی زلف پریشانی نمی بینم

خدایا عشق درمانی به غیر از مرگ می خواهد

که من می میرم از این درد و درمانی نمی بینم

فاضل نظری

--------------------------------------------------------

انا لله و انا الیه راجعون.

ناگهان بانگی برآمد،خواجه مرد

آره!باز هم مرگ.باز هم گوشزد ملک الموت به امثال من

که شاید حواس مون جمع باشه و کم کم آماده بشیم برای بازگشت به سرمنزل مقصود

بی مقدمه بگم که امروز یکی از نزدیکان رو به خاک سپردیم.

یه پیر غلام که عمرشو خرج دستگاه ارباب کرد.

یه الگوی تقریبا کامل برای پیشبرد اهداف زندگی.

اما فارغ از غم فقدان آن بزرگوار باید اعتراف کرد که

خدا رو شاکرم که در اوج سردرگمی دستامو گرفته و هوامو داره.

درسته فوت این عزیز هم تلنگری دیگه بود برای همه.

که آی فلانی حواست باشه شاید نفر بعدی تو باشی!

پشیمونم!پشیمونم که این همه به خودم ظلم کردم ولی چه کنم

که خواب غفلت بر پیکرم سایه افکنده و من همچنان سرگرم نفس خویش...

اما!

ترس خودم برای آخرت از این آیه ست:

1530347_457538924372802_1906602738_n.jpg



برچسب‌ها: فاضل-زمستان-بهار-کربلایی مهدی-حضرت مهتاب- مرگ
[ شنبه 92/12/10 ] [ 5:19 عصر ] [ کربلایی مهدی ]

درباره وبلاگ

موضوعات
لینک دوستان
برچسب‌ها
امکانات وب
محل قرار گرفتن کد های وب

بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 11
کل بازدیدها: 49775